Fotóalbum: Petra



Fotóalbum: Petra

2016.05.13. Herend

Nem olyan rég vettem meg egy Canon tükörreflexes gépet, így egy fix 50mm-es objektívvel bátran beleugorhattam a portrék kísérletezésbe:
Dobos Petra osztálytársam lett az első alany, akit komolyabban, elképzelésekkel teli fotózhattam.
Jó választás volt, mert Petra rendkívül fotogén, könnyű volt vele fotózni, nem kellett tucatnyi variációt csinálni a képekből, hamar megtaláltuk a megfelelő módot.
Így azt hiszem, kötelező elmondani: remek fotóalany, az érdem nagy része az övé.

Képet még nem tettem közzé blogomon, eddig csupán novellák, versek voltak. Az utóbbi időben viszont nem volt időm, energiám írni, ez a bejegyzések számából nyomon is követhető, így úgy gondoltam, hogy ahelyett, hogy a Facebook vagy Instagram közösségi oldalakon osztanám meg az egész albumot, itt egy bejegyzés formájában az összeset látni lehet.
A legjobbak pedig természetesen megjelennek a portálokon is.




Vihar közeleg.



Csillagszemű.



Gondolkodnivaló: mi található egy tekintetben?


Csupa csendélet.


Femme fatale.



BW.


IX. szín: kép a képben.


Íme tehát a legjobban sikerültek. Vízjel nincs a képeken, ennek ellenére kérlek, ha fel szeretnéd használni őket, írj nekem Facebookon vagy a csabai.kristof@gmail.com-ra.

Ha tetszett, oszd meg. :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések